Історія

Спочатку були домашні пряники для рідних і родини. Ароматні смаколики крім натуральних інгредієнтів містили кохання. Зовсім скоро хобі із кондитерських експериментів у вільний час стало основною справою.

Медово-імбирні пряники: рецепт для нового життя

Одного дня життя люблячої матусі та домогосподарки Наталі Рак круто змінилося. В новій реальності не залишалось часу на пошуки себе. Новоспечена бізнес-леді зайнялася улюбленою справою – пекла пряники та продавала.

Першими замовниками стали віртуальні знайомі та друзі. На особистій сторінці в Facebook майстер публікувала яскраві фото та цікаві історії про те, як народжуються пряники – рецепт автор розробляла разом з чоловіком. Результатом пошуку ідеального співвідношення інгредієнтів стали абсолютно натуральні солодощі – унікальний продукт, що полюбляють дорослі та діти:

  • У смаку гармонійно поєднуються сонячно-солодкі нотки меду та пряні імбирні мотиви. Чудовий квартет спецій посилює аромат.
  • Імбирні пряники не крихкі та не ламаються. Смаколики щільні, але не тверді. Ними без побоювань пригощають малюків і дітвору, яку регулярно навідує зубна фея.
  • Для приготування легкої білково-цукрової глазурі використовуються натуральні компоненти та якісні харчові барвники.

Солодощі стали еталоном якості та смаку, а вчорашнє захоплення – родинним бізнесом.

Медові пряники: купити щастя

Напередодні 2016 року проект вийшов на рівень бренду – Творча майстерня «Прянівілль». Спочатку з’явився невеличкий виробничий цех із торговим залом і вітриною. Зараз команда пряникової чарівниці готується до відкриття фірмової кондитерської.

Продукція розлітається через Інтернет, продається в кафе та кав’ярнях. Майстерня приймає замовлення з усіх куточків України. Наталя – постійна учасниця виставок і фестивалів хенд мейду, автор майстер-класів, підтримує соціальні та благодійні проекти.

Пряники – рецепт є таємницею – виготовляють виключно вручну. Особлива гордість майстра – оригінальний стиль розпису, який відрізняється витонченістю й увагою до деталей. Тут втілюють будь-які ідеї:

  • імбирні пряники з казковими та героями мультфільмів;
  • сюжетні композиції на основі малюнків, фотографій, інших зображень;
  • подієві мотиви – весілля, дні народження, ювілеї, урочисті дати;
  • фірмові пряники – купити можна з логотипом компанії та іншими складовими корпоративного стилю.

Хто одного разу скуштував кондитерське диво від Наталі Рак, стає частиною великої родини «Прянівілль». Солодка казка продовжується.